tisdag 4 februari 2014

Ja då var man...

...hemma igen efter op och försöker sakta återgå till vardagen. Blev dock 2 operationer i stället för en och 6 st. titthål i stället för 2 st. Fick lite panik när jag vakna upp och hade så jädrans ont och så försökte de förklara att det var p.g.a det blev problem att ta bort gallan, den ville inte lossna och så läckte det ev. ut från den och jag fick dränage. Och när jag ändå var sövd så var de tydligen skyldiga att sätta ditt 2 st. klamrar på min gbp, för det sattes ej dit förr. Kan dock bara tycka att de borde vetat det innan och förberett mig. Ja ja nu är det över, så det är bara till att kämpa vidare! ;)


Från mitt föra inlägg, hade en snäll människa skrivit en kommentar där det stod grattis till vinsten på scrapbutiken. Måste Tacka den stort! =) För hade jag inte sett det och hört av mig hade jag missat det och inte mailat svar å fått vinsten! Det var från julkortsutamningen de hade, så hade jag vunnit Topp3!!! Yippie!!! Vet dock inte vad jag vunnit, blir spännande! Är lika gla´iaf!


Måste ju lägga upp en bild med kanske på något jag tillverkat! ;) Denna gången blir det en ta´da kort, igen! :P Som jag gjorde till en mkt kär vän som fyllde 40 år nyligen!


Sen kommer tavla två från min trio jag visade på min bloggdag hos www.vildastamps.com


Ha det nu så gött mina bloggläsare! ;)
Kramizar från Eva






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar