lördag 31 mars 2012

Först..

..om förra helgens trevligheter! Var med mina vänner till Svartå på scrapbookingträff! =)
Det var superbra och trevligt, mysigt folk och mkt god mat!
Det enda som jag var missnöjd med var min egna ork... =( Blev lite för mkt för mig, i bland eller ganska ofta, så kanske man vill lite för mkt mot vad orken fixar med. Är ju kanske inte sjukskriven för intet...
Iaf så var den lokala tidningen där och gjorde reportage:


Kom med på bild när jag hänger upp ett av mina tävlingsbidrag! ;-)

Ett av de teman som var till tävlingen var retro, mitt första och kanske sista retro kort. ;-)


Ett annat tema var att välja ut en bingorad, jag valde raden med : hjärta, blommor, bling, band:


Sen var det ett tema som var då man fick välja på några Kenny K-stämplar och stansa ut och använda sig av dessa blommor och blad:


Sen var det en tävling där man skulle göra sig en namnskylt, men missade visst å ta kort på namnskylten.
Det var även 2 andra tävlingar som jag inte orkade med att göra, för stressen så jag hoppade över dem. Var dock supernöjd ändå, för jag vann tredjepris i nån tävling och så på nån annan tävling där det var utlottningar! =) Vann alltså 3 olika tävlingar/utlottningar plus att man fick en jätte stor goodiebag! =D

Fick en beställning på 6st påsk-kort för några dagar sen, de blev så här:













Det var dä det, skriver la inte här nästa vecka, så jag får önska er en trevlig påsk!
Kramizar Eva






2 kommentarer:

  1. ÅÅH jösses så mycket fint du gjort, superhärliga kort!!

    GLAD PÅSK!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tack du söte! ;-)
    Du gör otroligt fina kort själv!
    Glad Påsk!
    Kramizar Eva

    SvaraRadera